Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
poniedziałek, 2 października 2017
E 483 255
Ta zgrabna lokomotywa jest przedstawicielem serii TRAXX2. Z Zakładów produkcyjnych Bombardiera elektrowóz ten wyjechał w roku 2011 z myślą o kolejach włoskich. Głównie do ruchu towarowego, przy czym z maksymalną prędkością do 140 km/h. E 483 255 Trafił do przewoźnika RAILPOOL z siedzibą w Monachium i malowany został na jasnoszaro z niebieskim, szerokim pasem poprzecznym przy jednym z czół. Praktycznie od samego początku był wynajęty dla Lotos Kolej i z takim logiem na bokach oraz czołach można go było zobaczyć. W 2012 roku na osiem miesięcy oddelegowany został do obsługi ruchu pasażerskiego przez Koleje Śląskie. W roku 2017 obsługuje już składy ciężkie dla Orlen Kol Trans. W sieci można trochę informacji i materiałów znaleźć. Udało mi się go uchwycić na wlocie z cysternami na Franowo.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz