Ta siódemka wyprodukowana została w poznańskich zakładach H. Cegielskiego w 1986 roku. Malowana była w tak zwany trapez, oczywiście w zielone odcienie. Co ciekawe miała oznaczenia EU07-394. Od początku służyła w Szczecinie, gdzie po zmianach ustrojowych zasiliła szeregi Cargo. Częściej jednak woziła pudła osobowe. W 2006 roku weszła w skład taboru PR. W 2007 roku podzieliła los wielu uniwersalek i poddana została modernizacji dla swojego przewoźnika. Otrzymała oznaczenia EP07-1025 i pomalowana została w tak zwanego budynia. Chodzi tu o kolor kremowo-biały z czerwonymi dodatkami. Trafia do Wrocławia ale nie gości tam zbyt długo, bo jeszcze w tym samym roku przeniesiona zostaje do Lublina. W 2008 roku przejęta zostaje przez IC i wędruje do Warszawy na trzy lata a potem trafia do Gdyni. Nowy przewoźnik maluje ją na swoje niebiesko-białe barwy dopiero w 2012 roku. Natknąłem się na nią, kiedy odpoczywała sobie na bocznicy w Kołobrzegu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz