Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
środa, 25 listopada 2020
Lokomotywa EU07-465 wyjechała z zakładów Cegielskiego w Poznaniu w 1987 roku. Oczywiście malowana na zielono w trapeza trafia najpierw do Szczecina. Tam doczekuje zmian ustrojowych i przechodzi pod władanie Cargo w 2001 roku. CT w 2003 roku maluje tą siódemkę na zielono bez trapezów na czołach. W 2008 roku przejmuje ją IC i lokuje w Gdyni. W 2014 roku wraz z kilkoma jeszcze innymi siódemkami wystawia ją na licytację elektroniczną. W 2015 roku wykupuje ją P.H.U LOKOMOTIV. Jest to firma z Małopolski szeroko działająca w dziedzinie kolei. W tym też roku lokomotywa ta otrzymuje pierwotne malowanie w trapeza. W 2018 roku w podpoznańskich Gądkach łamie oba pantografy. Od 2019 roku siódemką tą dysponuje ECCO Rail, polski przewoźnik towarowy z Katowic. Spotkałem ją z kontenerami na haku na Starołęce.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz