Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
niedziela, 19 grudnia 2021
ET22-787
Byk ten wyprodukowany został we wrocłaskim Pafawagu w 1983 roku. Malowany na oliwkowo-zielone kolory zasilił sekcję towarową PKP. Na początak trafił do Krakowa. Po dwóch latach stacjonował już w Iławie. Od 1997 roku jego bazą staje się Olsztyn. Od 2000 roku ET22-787 należy już do Bydgoszczy, gdzie po roku wciela go tamtejsze Cargo. W 2003 roku elektrowóz ten jest malowany na jednolity, zielony kolor. W roku 2009 otrzymuje flotowe, nienieskie barwy CT. Od początku 2011 roku zostaje przebazowany do Gdyni. Nie trwa to jednak zbyt długo, bo na koniec 2012 roku byk ten przeniesiony zostaje do zakładu Cargo w Poznaniu. Malowanie miał odnowione w 2016 roku. Spotkałem go z ciężkim składem na Starołęce.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz