Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
niedziela, 13 listopada 2022
ET22-233
Byk wyprodukowany w 1976 roku we Wrocławiu. Malowany na turkusowo-zielone kolory zasilił szeregi PKP. Otrzymuje oznaczenia ET22-233. Trafił na początek do Poznania, po roku do Gniezna a potem do Szczecina. Niestety jako pojazd uszkodzony w trakcie wypadku w 1976 roku. Oczekuje na naprawę aż do 1979 roku. W 1990 roku trafia do Szczecinka. Od 1997 roku bazuje w Białogardzie. W 1999 roku wraca do Szczecina. W tym też roku wykoleja się, uwaga, w Szczecinku. W 2001 roku wchłania go Szczeciński oddział Cargo. Od 2009 roku znów bazuje w Poznaniu. W 2016 roku CT podejmuje decyzję o malowaniu go w kolory obowiązujące podczas pobytu w Szczecinku. Malowany zostaje na zielono z żółtymi czołami, pomarańczowym pasem zderzaków oraz zostaje przywrócona historyczna boczna trzcionka oznaczeń. Uchwyciłem tego byka na Starołęce.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz