Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
poniedziałek, 30 grudnia 2013
SM42-1602
Kolejna stonka, która została wyposażona w dwa agregaty. Pierwotnie była to SM42-1055 wyprodukowaną w 1980 roku w Chrzanowie. Jako zwykła stonka zielona manewrowała w Inowrocławiu. Od 1997 roku stacjonuje w Bydgoszczy. Tam po zmianach dziejowych przejmuje ją PKP Cargo. Od 2011 roku zostaje przeniesiona do CT Gdynia. Pod koniec też tego roku zostaje wysłana do zakładów PESA w Bydgoszczy. Zostaje tam przerobiona. Kabina podchodzi na środek płyty i otaczają ją dwa agregaty. Zyskuje tym samym na mocy no i na nowocześniejszym osprzęcie jak i wyglądzie. Wyjeżdża w barwach CT już jako SM42-1602. Z nowymi możliwościami trafia do CT Poznań. Materiałów w sieci z poprzedniego wcielenia bardzo mało. Zdecydowanie więcej po przeróbce. Ja natrafiłem na nią na Starołęce niestety dysponując "utrwalaczem" o ograniczonych możliwościach.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz