Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
czwartek, 18 września 2014
ET22-2030
Ten byczek został wyprodukowany w 1978 roku. Wyjechał z hali produkcyjnej z oznaczeniami ET22-465. Stacjonował najpierw w Gdyni jako zwykły, zielony elektrowóz. W 1990 roku w okolicach Smętowa na pomorzu zderza się z zestawem zespołów trakcyjnych. Uszkodzenia nie były znaczące. W 1999 roku trafia do ZT Łazy. W 2009 roku, będąc już w zespole CT, dostaje się do bazy w Katowicach. W roku 2010 trafia do Gliwic na małą modernizację. Tam otrzymuje kilka nowych bajerów jak chociażby klima i świński nosek oraz malowany zostaje w barwy flotowe CT. Dostał również nowe oznakowanie ET22-2030. Odnowiony trafia do Szczecina. Po roku trafia do największej bazy w Tarnowskich Górach. Spotkałem go na Franowie.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz