Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
poniedziałek, 5 grudnia 2016
ES 64 F4-454
Eurosprinter ES 64 F4-454 wyprodukowany został w 2009 roku w zakładach Siemens München-Allach. Właścicielem po dziś dzień jest MRCE Dispolok dlatego malowany jest na czarno. Jak sama nazwa wskazuje firma ta dysponuje lokomotywami. Tak w 2010 roku na testy wypożyczają na kilka miesięcy ten elektrowóz PR, by sprawdzić przydatność tego typu lokomotyw na naszych trasach osobowych. W latach 2010-2012 pożycza go sobie spółka LOTOS Kolej. W 2012 przechodzi ta lokomotywa zmianę konfiguracji, pozwalającą na legalne przemieszczanie się na szlakach kolejowych kilku państw, w tym oczywiście Polski. Wtedy też, aż do 2014 roku wynajmuje ją DB Schenker Rail Polska. W 2015 roku Eurosprintera tego wynajmuje europejska spółka przewozowa TX Logistik. Od lipca 2015 roku do teraz pożyczony jest spółce DB Cargo Deutchland. W sieci trochę zdjęć i filmów można znaleźć. Ja miałem szczęście natrafić na tego "Simensika" w okolicach Franowa.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz