Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
poniedziałek, 5 kwietnia 2021
ET22-833
Byczek ten wyprodukowany został w 1984 roku we wrocławskim Pafawagu dla PKP. Malowany był na ciemnozielono i zaczynał swoją karierę w Dęblinie. Od 1997 roku stacjonował już w Lublinie, gdzie zresztą doczekał się transformacji ustrojowej. Oczywiście przejął go lubliński oddział CT. W 2009 roku ET22-833 bazuje w Warszawie, a po roku już w Przemyślu. Tam też nie gości zbyt długo, bo w 2011 już stacjonuje w Nowym Sączu. Od 2014 roku należy do oddziału w Katowicach. Cargo maluje go w swoje niebieskie barwy dopiero w 2019 roku stąd jego świeży wygląd. W sieci jest o nim dużo. Uchwyciłem go na Minikowie gdy wciągał skład w kierunku Franowa.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz