Moje dziwne hobby polega na tym, że kiedy jestem w pobliżu torów kolejowych i mam ze sobą aparat fotograficzny "łowię" lokomotywy. Musi być widoczny numer taborowy lub fabryczny. Potem numer wpisuję w wyszukiwarkę i czytam. Może moja fotka kiedyś będzie jedynym portretem maszyn, które wieczne nie będą.
Łączna liczba wyświetleń
sobota, 17 kwietnia 2021
ST44-1232
Ten poteżny gagar wyprodukowany został w 1988 roku w Ługańsku na terenie dzisiejszej Ukrainy. Odbiorcą było PKP dlatego spalinowóz był malowany na zielono. Otrzymał oznaczenia ST44-1105 i trafił na początek do Chojnic. Od 1999 roku zmienia bazę i przenosi się do Gdyni. Tam też w 2001 roku przejmuje go Cargo. W 2011 roku poddany zostaje modernizacji, w której między innymi zamontowana zostaje klimatyzacja w kabinach. Malowany zostaje we flotowe, niebieskie kolory CT. Zostają też zmienione oznaczenia na ST44-1232. W 2016 roku zostaje przeniesiony do Poznania. W sieci jest go dużo. Mi pozwolił się sfotografować kiedy wjeżdżał z Piątkowa na Franowo.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz